a
  >  Zwroty, wymiany i reklamacje

Na zwrot lub wymianę towaru masz 14 dni roboczych od momentu odebrania przesyłki, jeżeli nie został przygotowany na indywidualne zamówienie.

Aby zwrócić lub wymienić towar:

  1. Pamiętaj, że zakupiony produkt nie może nosić śladów użytkowania.
  2. Wyślij e-mail na kontakt@thuli.pl, wpisując w temacie czego dotyczy wiadomość.
  3. Postępuj zgodnie z instrukcjami z maila zwrotnego.

Niestety, nie ma możliwości zwrotu ani wymiany produktów przygotowanych na indywidualne zamówienie.

Jeśli Twoje zamówienie jest niekompletne lub zawiera uszkodzone produkty, przysługuje Ci prawo do reklamacji.

Aby zareklamować towar:

  1. Zrób zdjęcia wady / uszkodzenia. 
  2. Wyślij e-mail na kontakt@thuli.pl z opisem sytuacji.
  3. Postępuj zgodnie z instrukcjami z maila zwrotnego.